Paparkan Banner Produk-produk anda sini. Sila semailkan ke halislam@gmail.com.

Majun Buasir Paling Masyhur Di Kelantan

Produk Majun ini adalah amalan tradisi orang-orang Kelantan sejak 20 tahun yang lalu. Majun ini ternyata berkesan hingga mampu menyembuhkan penyakit buasir yang kronik(berdarah). Kandungan Majun ini 100% daripada akar-akar kayu terpilih dan dijamin halal.

Dahulu ianya dijual di kedai-kedai kecil dan juga dari rumah ke rumah di daerah-daerah dalam negeri Kelantan sahaja. Tetapi apabila ahli  keluarga saya sendiri telah menggunakan majun ini dan alhamdulillah ternyata sembuh sepenuhnya. Lalu tergeraklah hati saya untuk sebarkan kepada orang ramai melalui Internet.

Pada mulanya Majun ini saya perkenalkan kepada saudara mara saya sendiri sahaja. Sekarang Majun ini mendapat sambutan hebat daripada orang-orang cina di Kelantan. Alhamdulillah dan Insya Allah selepas menggunakan Majun ini, Anda tidak perlu ke Hospital untuk membuat pembedahan Buasir.

Apa pun saya tak pandai nak menceritakan bahawa ubat ini lebih berkesan daripada Majun atau ubat-ubat yang lain. Tapi hakikatnya ubat ini memang berkesan. Sama juga seperi Penawar Resdung yang saya ceritakan dulu. Mula-mula saya ceritakan kelebihan dan keberkesanan ubat ini, ramai juga hamba-hamba Allah yang mengkiritik tanpa mencubanya terlebih dahulu.

Tapi Alhamdulillah selepas daripada itu ubat resdung yang saya cadangkan itu mendapat sambutan daripada ribuan pengguna di seluruh Malaysia. Dan tiada seorang pun pengguna yang melemparkan kritikan yang negatif. Malah hingga saat ini masih ramai yang membelinya. Alhamdulillah!

Lihat Simptom-simptom penyakit buasir ;
  1. Rasa sakit yang berdenyut-denyut , rasa gatal pada lubang dubur.
  2. Pendarahan  berlaku selepas dan sebelum membuang air besar dan rasa kepanasan di situ.
  3. Sukar untuk membuang air besar dan rasa tidak selesa pada bahagian dubur apabila berdiri lama atau bertinggung.
  4. Kesakitan pada bahagian dubur menyebabkan pesakit akan mengalami perubahan di dalam corak membuang air besar.
  5. Darah menitis dan tersembur keluar dari saluran dubur.
  6. Dalam tempoh pendarahan ini, pesakit itu boleh mengalami kekurangan darah.
  7. Ada yang tidak mengalami pendarahan, tetapi dikenali sebagai pembengkakan dubur.
Penyakit buasir ni atau Hemmoroid iaitu penyakit yang boleh terjadi dibahagian dubur. Ia terjadi bila saluran darah venus (veins) yang mengembang dan bengkak di sekitar dubur (rektum dan anus). Ada dua jenis buasir yang utama iaitu :

Buasir dalam. Ia berlaku di bawah kulit, betul-betul di luar pembukaan dubur. Ia mungkin akan menyebabkan sakit dan rasa gatal, terutamanya semasa pembuangan air besar. Buasir jenis ini agak lembut (jika dipegang dengan tangan). Ia selalunya berbentuk bulat, berwarna purple.

Buasir luar. Buasir jenis ini berlaku di bahagian dalam rektum. Selalunya buasir jenis ini tidak sakit. Penderita buasir jenis ini hanya akan menyedari masalah yang menimpanya bila terdapat darah yang keluar dari duburnya.

Jangan biarkan buasir anda menjadi semakin parah sehingga anda terpaksa membuat pembedahan di hospital. 

MAJUN INI SANGAT TERHAD!!! SILA DAPATKAN SEGERA Majun ini dengan harga yang sangat berpatutan. Hubungi Puan Nurul Ain di Talian 0199496133.

Stokis Majun Buasir 

SEREMBAN, NEGERI 9
Amirul Hisham Bin Amsar
1226 Jalan Bukit Galena 21, Taman Bukit Galena 70200 Seremban, Negeri Sembilan
TEL: 017-6889720

KELANTAN
MOHD ZAIDI 
Lot 6176-A Jln Banggol Pisang Menggala, 17500 Tanah Merah, Kelantan
TEL : 010-8449269

IDA HARYATI
PT 1350, Jalan Bachok Beris Kubor Besar 16350 Bachok, Kelantan
TEL: 014-2996864

SARAWAK & BRUNEI
1. NORDIAH BUJANG
Kuching Sarawak / Brunei Darussalam
TEL: 013-8198787

2. SURIA BIN SALEM
Sarawak
TEL: 016-8783949

PAHANG
1. BADARUL HISHAM B. AHMAD
Lot 5051, Kampung Ketam 28010 Kerdau, Temerloh, Pahang.
TEL: 013-9335610/013-9225610

2. SYED AB. AZIZ
Al-Baiti Enterprise, Tingkat 1B, Bangunan Aked MARA, Jalan Engku Muda Mansor, 26600 Pekan Pahang.
TEL: 012-9574334

3. USTAZ DIN
Jerantut
TEL: 013-9354700

JOHOR 
Dr. Mohd Rashidi Ibrahim / Pn.Suhaila
No. 25 Jalan Melewar 3, Kolej Kediaman Melewar UTHM, 86400, Pt Raja, Batu Pahat, Johor.
TEL: 019-3975531 /  019-3645165

Ayub Abd Jalal
No 19, Jln Batu Puteh, Simpang 5, Batu Pahat
TEL: 010-6301951

Norhayati
No 40 Jln Pulai Perdana, Tmn Sri Pulai Perdana
TEL: 012-4728400

KUALA LUMPUR
Ustaz Abdul Rahman D-12-13 Sri Penara, Sri Permaisuri, Bandar Tasik Permaisuri 56000 Cheras, K.Lumpur.  
TEL: 012-2703701

SELANGOR
1. Puan Norhayati
No. 109 blok 16 Jalan 18/3 40200 Seksyen 18 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan.
Tel: 012-9326011
2. Muhamad Ashri Ahmad
No. A12-0-4 Jalan Permai 1/8 Taman Puchong Permai, 47150 Puchong Selangor.
Tel: 012-6555789

MELAKA
Pn. Nur Diana Aluwi
Pondok Barokatul Qodiri Bt. 16 Jalan Paya Keladi 7, Solok Duku Masjid Tanah, 78300 Melaka.
TEL: 013-9296984

KEDAH 
Puan Nazariah
No.49 Taman Mahsuri Fasa 2D 06000, Jitra Kedah Darul Aman.
TEL: 013-3806064

NEGERI SEMBILAN
1. Abu Zarin Othman
Seremban, Negeri Sembilan.
TEL: 013-3531231

2. Pn. Nurul Ain Sahbudin
Bandar Seri Jempol, Negeri Sembilan.
TEL: 019-9496133 

SABAH
Mat Harun
Tawau
TEL: 019-8806129

TERENGGANU
Azhar
Lot 138 kg padang negara depan istana badariah batu buruk Kuala Terengganu
TEL: 019-9899468


Pak Hakim
Kuala Terengganu  
TEL : 019-9802205

P/S: Alhamdulillah Majun Buasir ini sudah menembusi pasaran Brunei, Indonesia dan Singapore. Bagi mereka-mereka yang ingin menjadi stokis bolehlah hubungi Puan Nurul Ain sekarang.

Kelebihan anda menjadi stokis; 
1) Nama, Alamat dan Nombor telefon anda akan diletakkan di botol dan di Blog.
2) Mendapat harga yang sangat rendah. 
3) Memperolehi keuntungan yang Lumayan.
4) Dan yang paling utama ialah mendapat saham Akhirat, kerana membatu ramai orang pulih sepenuhnya dari penyakit buasir ini.

31 comments:

MissHunt said...

mcm mana nak order ye?

fazmie said...

area puchong @ petaling jaya ada tak...? nak try

aiman1981 said...

Alhamdulillah... dengan izin Allah makjun buasir ni dah mengecutkan buasir isteri saya. Sebelum ni buasir isteri saya sangat teruk hampir terkeluar. Sekarang Alhamdulillah syukur sgt2 pd tuhan sebab ketemukan sy dengan makjun ni..Sy harap majun ni dapat dipasarkan secara meluas lg. sebab tak semua orang yang kena buasir tahu guna internet...

fazmie said...

terima kasih kerana bg info bulan depan jika tiada halangan nak juga saya try.... harap stok ada bila saya nak...

Hasrul Izat said...

ckp byk xgune.. sy dah 2 kali operate buasir, tp x tahan lama buasir subur balik....lepas mkn ni 2 minggu mmg dpt rasa buasir mengecut.. dah rasa selesa duduk dlm ofis.... alhamdulillah.. trima kasih sbb kongsi maklumat ni...

dwaty said...

salam kak.... macammana nak order... kena call akk ker??
beli online boleh tak???

nurulain said...

dwaty... wsalam... boleh hubungi akak di talian 0199496133.

Affa Encem said...

salam.. saya orang kelantan tp tak pernah dengar makjun ni.. boleh saya tahu di mana tempat atau kilang proses ubat ni? lagi bagus kalu boleh gi beli tempat membuatnya...

Mohd Sabri said...

kak bagaimana nak order majun ni,, sy dok kelate

nurulain said...

Boleh hubungi 0199496133 utk mendapatkan majun ni. Cepat!!! Permintaan majun ni terlalu ramai. Majun terhad.

Shahab Bahiyah said...

di jb takde ke. saya nak cuba juga

mAzNiAtuL aDaWIAH said...

Kat Area Klang ade x? berapa ya harganya?

Ainal Marhaton Abd Ghani said...

saya di area km 6, jalan gambang, macamana nak dapatkannya di kuantan

Tuah Tuahperkasa said...

macammana nak order... Majun Buasir Paling Masyhur Di Kelantan..TQ

dr. said...

salam, area penang cm mana nk dapat? azlan 0194727786

atan amin said...

Assalamualaikum,
Saya Amin,saya nk tanya mcm mana nk menjadi stokis.

warisanislam.com said...

W,salam.. boleh hubungi 0199496133.

jinn afraid said...

Majun Buasir Paling Masyhur Di Kelantan... mcn mana nk order?...

nuruddin omar said...

Saya berterima kasih kepada penyumbang maklumbalas yang telah mengguna makjun.Info sangat berguna dan saya juga mau cuba kerana isteri saya juga mengalami buasir dan pernah terkeluar.

nordin omor said...

produk saya dah terima 14.2.2013.Isteri pun ikut aturan makan.In Syaa Allah semakin sembuh.Doakan.Terima kasih dengan khidmat puan.

ajzmee qareem said...

buasir dalam berkesan tak......guna makjum ni

atieyzuriati said...

mcm mana nk hubungi stokis din kelantan??? sya berminat utk mencuba...

TOK NUN said...

bolhh pos tak berapa harga satu

Business Bloggers said...

salam.kepada sesiapa yg berminat dgn ubat ni, jgn malu2 & berfikiran negatif.sila hubungi terus di 019-9496133.jadi mudah utk sy mendalami tahap buasir yg dialami oleh anda..saya sedia membantu anda.tq.

SHADID854 said...

untuk kawasan puchong dan sekitarnya boleh hubungi asri 012-6555789

hoi muh said...

assalamualaikum.sy dok di kulim, kedah. mcmana nk jdi agen

Rahma Setyo said...

Assalamu'alaikum wr.wb..mf saya tinggal di taiwan,seandainya saya pesen di kirim ketaiwan berapa haraga dan ongkos kirimnya trimakasih



ayub jalal said...

SAYA DAH MENGHIDAPI BUASIR LUAR LEBEH DARI 10 TAHUN .DAH .BERMACAM2 UBAT DARI TRADISIONAL,UBAT CHINA,DAN AKHIRNYA KEHOSPITAL BIASALAH DAH TIGA KALI BANDING.DUA KALI COLONOSCOPY.TETAPI MASIH BELUM DIZINKAN ALLAH UNTUK SEMBUH SEHINGGALAH TERBACA DIFB KISAH MAJUN BUASIR DARI KELANTAN NI.MUNKIN INI PENYELESAIANYA KITA. BERUSAHA INSYA ALLAH.TERIMA KASIH KPD DR.RASHIDI DARI UTHM DAN PN.NURUL AIN SERTA SUAMI SEMOGA ALLAH MEMBALAS SEGALA USAHA ANDA .

:: UMMU ABDILLAH SHOPPE :: said...

Bismillah. saya tinggal di perlis. macamana jika nak jadi wakil jualan di sini-

Business Bloggers said...

salam. boleh hubungi sya di 019-9496133

Firdaus Hanapiah said...

assalam'mualaikum, saya tinggal kat area taman melati, mcm mane nak dapatkan majun ni?

Post a Comment

 
Copyright © 2011-2012. Himpunan Herba Tradisional Warisan Islam Paling Mujarab . All Rights Reserved
Free counter and web stats